Wady win są niezwykle rzadkie, choć czasami się zdarzają.

Jeśli masz wątpliwość, czy zawartość butelki, która otrzymałeś nadaje się do spożycia, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy. Pamiętaj! Reklamować możesz również uszkodzenie przesyłki lub przebieg procesu dostawy. "Włoska Winnica" to gwarancja szybkiego załatwienia każdej sprawy.

Chcesz zwrócić zakupione online wino lub inny produkt? Nie ma problemu!

Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, natomiast będziemy niezmiernie wdzięczni, jeśli to zrobisz.

Przebieg procesu reklamacji / zwrotu produktu(ów).

Zgłoszenie
  • Wejdź w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.
  • Zaznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot.
  • Zaznacz produkt(y), który chcesz zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
  • (Opcjonalnie) Wyjaśnij powód zwrotu, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego chcesz to zrobić.
  • Gdy formularz jest kompletny, naciśnij "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na twoim koncie klienta.
Ekspertyza
  • Na podstawie przekazanych nam w zgłoszeniu informacji niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 20 dni) podejmiemy decyzję, o której zostaniesz poinformowany.
  • W zależności od ekspertyzy wymienimy produkt, wyślemy nowy, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę.
  • Zmiana statusu na "Brak akceptacji zwrotu" oznacza odrzucenie zgłoszenia.
  • Status "Oczekiwanie na paczkę" oznacza, że zwrot został zaakceptowany i mozesz zwrócić produkt(y).
Zwrot produktu
  • Wydrukuj formularz zwrotu i umieść go w paczce.
  • Podaj numer zwrotu na swoim opakowaniu zwrotnym.
  • Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, nieużywanym stanie i bez uszkodzeń - nie dotyczy reklamacji z powodu uszkodzeń przesyłki.
  • Wyślij przesyłkę na adres umieszczony na formularzu zwrotnym.
Zwrot pieniędzy / rekompensata
Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie(nie później niż 14 dni od odebrania przez nas towaru) lub możesz otrzymać kupon rabatowy na kwotę zwróconych produktów, z którego możesz skorzystać podczas kolejnego zakupu.

 

Co zrobić, gdy przesyłka jest już uszkodzona w momencie odbioru?

Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody - odpowiedni formularz posiada Kurier.

Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia - Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.